Hembla inrättar egen Hyresgästombudsman

En hyresgäst som behöver extra stöd med ett ärende kan inom kort vända sig till vår egen Hyresgästombudsman. Det kan till exempel handla om ett ärende som är lite extra komplicerat, eller om hyresgästen inte är nöjd med den service eller det bemötande den fått.

– Vår målsättning är att samtliga hyresgäster ska vara nöjda med oss som hyresvärd och den service vi ger. Hyresgästombudsmannen kommer framför allt att finnas till för att stötta våra hyresgäster, men det blir också en påminnelse för oss inom Hembla att alltid ha med oss kundperspektivet i allt vi gör, säger Hemblas förvaltningschef Mikael Röjdemark.

Våra hyresgäster kommer inom kort att få information om den nya rollen, samt hur man som hyresgäst kan komma i kontakt Hyresgästombudsmannen.

Här kan du läsa vårt pressmeddelande

Hitta ditt
nya hem.

Vi har inga lediga lägenheter just nu, besök gärna våra stadsdelar för mer information om hur du kan anmäla ditt intresse för en lägenhet.

Vi använder oss av cookies för att göra ditt besök på hembla.se så användarvänligt som möjligt.