På grund av myndigheternas beslut att förlänga de befintliga restriktionerna kopplat till covid-19 åtgärdar vi även fortsatt endast akuta fel och skador i våra lägenheter. Läs mer här

Längre öppettider hos Hemblas kundservice

Nu utökar vi telefontiderna till vår kundservice. Det betyder att våra hyresgäster kommer att få det ännu lättare att nå oss när de behöver.

Vår kundservice hanterar många olika slags ärenden varje dag. Det är dit våra hyresgäster vänder sig om de har något problem i sina lägenheter eller vill rapportera något som behöver åtgärdas i gemensamma utrymmen eller på gårdarna.

För att kunna ge ännu bättre service till våra hyresgäster så utökar vi därför telefontiderna hos Hemblas kundservice. Från och med den 7 juni är de nya öppettiderna:

Måndagar 08.00-18.00
Tisdagar, onsdagar och torsdagar 08.00-17.00
Fredagar 08.00-16.00
Telefonnumret till kundservice är 010-210 22 00.

Vi har även Mina sidor på vår hemsida som servicekanal. Där kan våra hyresgäster göra serviceanmälningar, se sina fakturor och kontrakt och mycket mer, dygnet runt.

Ung kvinna i call center med hörlurar och mikrofon.
Hemblas kundservice får nu längre öppettider.

Hitta ditt
nya hem.

Vi har inga lediga lägenheter just nu, besök gärna våra stadsdelar för mer information om hur du kan anmäla ditt intresse för en lägenhet.

Vi använder oss av cookies för att göra ditt besök på hembla.se så användarvänligt som möjligt.